Storstäd!

Blev storstäd idag.
På något vänster blev det att vi satte igång med att städa idag.
Det blev ju inte heller vilket normalt städ som helst utan just storstäd.
Nedraka vad rent och fint här är nu.
Lycklig över att jag har en karl som inte har något emot att ta ett tag han med.
Jag slapp städa
Toaletten!
Yay!!
Ganska nöjd kan man ju säga =)

Kommer definitivt vara värt det imorgon när man vaknar och är trött som skam efter kvällens klassfest.
Skönt att slippa vakna till kaos då.

Men jag inser oxå hur snart det är dags att börja packa här hemma och rensa ut!
Har mer prylar än jag kan ta med i det nya hemmet, likaså Mikael så det blir till att rensa och packa för oss båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0