Rensning.

Eftersom jag har köpt in en del nytt till min garderob sista tiden så fick jag vackert göra en rensning i min garderob idag.
Två påsar med kläder försvinner och då är jag ändå inte riktigt klar ännu.
Det blir att rensa lite mer imorgon.
Rensningen har faktiskt två orsaker till, den ena är art Mikael måste få plats med lite mer kläder i min garderob och den andra orsaken är att den nya lägenheten nära nog saknar garderober! Vi kommer alltså få köpa in sådant och då vill man inte ja mer än nödvändigt.
Man ska ju få plats oxå.

Det känns gott att rensa ur faktiskt, och det är mer än bara garderoben som åker på rensning. Hela hemmet ska rensas, inget mer än det nödvändiga ska med i flytten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0