Vill inte hem

Sprattlarn har de senaste två dagarna inte velat följa med hem från dagis när jag kommit för att hämta henne.
Hon har blivit glad när jag kommit, men vill fortsätta leka på dagis med mig.
Det känns faktiskt underbart, det visar ju att hon trivs väldigt bra där och tycker det är roligt!
Det känns som en bekräftelse på att jag valt ett bra dagis, det bästa för mitt barn.
Det enda som känns tråkigt är att behöva stoppa henne i leken för att ta med henne hem.
Hon verkar inte bry sig nämnvärt när vi väl kommit utanför dörren och tycker det är gott att vara hemma, men ändå tråkigt att stoppa ett lekande och nöjt barn hehe.

Nu verkar det gå i en rasande takt här hemma igen.
Bestämd tjej som vet vad hon vill är det.
Kommenderar gärna andra och bestämmer så mycket hon bara får.
Så det gäller att tänka sig för med hur långt man låter det gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0