Potta!?

Hämtade upp pottan från källaren idag.
Jag är rätt så trött på blöjor av oförklarliga skäl.
Väldigt trött på dem.
Så pottan hämtades upp.
Nu ska jag bara lista ut hur man får henne att förstå vad hon faktiskt ska göra där och ehm hur(?).
Hon vet vad bajsa innebär, det vet jag. Men jag vet faktiskt inte om hon förstått vad ordet "kissa" verkligen betyder.
Hon sätter sig mer än gärna på pottan och säger "ssssss" sedan reser hon sig igen och är glad.
Låter henne greja ifred mest men berömmer henne när hon sätter sig där.
Men än har inget hänt på pottan iaf.
Så jag undrar då om ni har några tips kanske, eller råd?

Kommentarer
Postat av: Cristin

Låt henne gå utan blöja hemma, antingen helt näck eller med trosor. Låt olyckorna hända på golvet då lär hon sig hur det känns. Blir ju dock en del golvtvätt :-)

2011-09-25 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0