Orsak

Orsaken till att jag låst bloggen.
Den kanske ni undrar över.
Ja, det är faktiskt inte konstigare än att jag är inne i en period när jag är en aning stressad över allt och känner att jag är lite bitter möjligtvis.
I detta läget kan det kännas lite jobbigt att skriva om sådant jag vill skriva om, just för att jag inte vet vilka som är inne och läser.
Det är inte alls omöjligt att jag låser upp bloggen igen om ett tag.
Men just nu känner jag ett behov av att veta vilka som läser här.
Jag känner ett behov av att få skriva av mig mycket, men vill inte att vem som helst ska kunna se det helt enkelt.
Dessutom hoppas jag att ni kanske känner er friare att skriva kommentarer om ni oxå vet att itne vem som helst kan läsa.
Eftersom jag ibland kanske kan behöva lite hjälp.
Från er.
De flesta som läser här inne har själva barn och skola/jobb och kanske har tips och råd på hur man får ihop vardagen och samtidigt lyckas vara en glad och go mamma.
För just nu känns det som att jag itne ritkigt lyckas med varken det ena eller det andra..


Kommentarer
Postat av: gubbfan

Det är jobbigt när man kommer in i en sådan där stressperiod.

Man känner sig pressad av en massa saker, även om man tänker efter logiskt och finner att egentligen så behöver man inte vara pressad av livet.

Jag som inte har små barn omkring mig nu mer, annat än när vi får rycka in och hjälpa till efter anmodan av diverse kommuners socilförvaltningar, hamnar alltför ofta i sådana där situationer då hela världen ligger på ens axlar eller vad det nu är som gör en till en fiolsträng.

Äsch det här blev flummigt. Släng kommentaren i papperskorgen, men känn att vi känner med dig och tycker att det är helt OK att du lösenordsskyddat det hela.



Sköt om dig och lilla Tiili och förresten han pojkvännen också.

2011-09-16 @ 19:10:58
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: Carina

Jaa, råd, tips&stöd behövs emellanåt! Särskilt som enastående förälder (mamma). Ibland körvar det ihop sig o blir inget flyt alls.. Men men kommer oftast andra tider igen som tur är :)

2011-09-16 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0