Nytt

På väg hem från Brastad idag så svängde jag, Laila och Freweini in på torp en sväng.
Jag har tänkt på det ett par dagar nu att jag ville ta bort skötbordet.
Det har tagit sådan fruktansväd plats i mitt i förväg extremt lilla badrum.
Så idag köpte jag en byrå att ha där inne istället. För jag behöver ju fortfarande förvaringen som skötbordet stod för innan.
Jättenöjd är jag!
Plats finns det där nu oxå vilket känns fantastiskt.
En badrumsmatta fick det bli oxå när jag ändå var igång, nu finns det ju möjlighet att ha en äntligen.
Är riktigt nöjd nu.
Hittade oxå hallmöbler som jag blev väldigt sugen på.
JAG VILL HA!
Så jag åker nog och köper det imorgon faktiskt, även om jag inte är säker på att de faktiskt får plats där, men jag ska ju flytta oxå, så får hoppas att det får plats i ny lägenhet, annars får jag väl välja längenhet efter platsen för möblerna nästa gång jag flyttar för jag blev faktiskt kär!
Så konsumerande jag säger tack och adjö för idag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0