Mer

Hallmöblerna blev mina igår!
Så nu står de på plats.
Inte nog med det så passade jag på att komplettera mitt hem med andra saker som jag länge har behövt.
Tex en toarullshållare (en sån som man har till resten av paketet rullar när en redan sitter uppe), en stång med hyllor till badrummet så jag slipepr ha alla schampo flaskor och dylikt på badkarskanten, en ny soptunna in till badrummet, korgar till Tiilis leksaker och nya kuddar till sängen, jag köpte ju två nya för ett tag sedan men alla behövde faktiskt bytas ut eftersom kuddarna som är där är sådana jag haft sedan jag bodde hos mamma. Så nu såg jag till att få bytt ut de sista oxå äntligen.
Det var nyttosakerna, sedan blev det några "nöjes" saker oxå, Tiili fick en blomdocka och ett par jeans och jag fick mig ett par skor.
Idag införskaffade jag lite saker till Scrappingen för att det var ett sjukt bra pris, även om tiden dessvärre inte finns så är det gott att ha när jag får möjlighet att sitta igen!
Dessutom blev det ett linne, en t-shirt och en tröja.
Röjde ju ur min garderob från kläder som jag haft sedan jag gick i hmmm.. Högstadiet.. Så tyckte jag kunde få unna mig lite nytt faktiskt.

Tiili verkar tycka väldigt mycket om sin lilla gosedocka, den sov hon med inatt och har haft den med sig överallt sedan hon fick den. Underbart när det är uppskattat!
Idag fick vi även hem Lejonkungen som vi har väntat på! Så nu kikar Sprattlis på den och jag längtar efter att klockan ska gå. Bli kväll. Så att Mikael kommer snart.
Mysa i ett bad låter skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0