LÖSENORD!

Jag kommer nu lösenordskydda min blogg.
Detta kommer ske under eftermiddagen imorgon: den 13 september.
Så ni som kommer in och läser här dagligen (eller bara ibland) hojta på mig så ser jag till att ni får användarnamn och lösen för att komma in.
Det är mest jag som vill ha lite koll på vilka som kommer in här.
Så jag kan känna mig friare att skriva vad jag känner.
Många känner mig ju privat och har med andra ord möjlighet att få tag på lösen av mig alltid, men er som jag inte känner behöver ju få tag på mig innan lösen sätts om ni vill ha det.
Alltså gäller det att höra av sig så snart som möjligt!
Om ni inte vill lämna en kommentar på bloggen så kan ni skicka ett mail till mig på adress:
[email protected]

Till er som väljer att sluta läsa här i och med detta så tackar jag för tiden vi haft och jag önskar er fantastiska liv!

Kramar från mig till er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0