Införskaffande

Igår och idag har jag konsumerat!
Nya skor till mig, nya kläder till Lillan, en kalender till mig och leksaker till Sprattlis.
Leksaker som placerades hemma hos Mikael.
Ska bli kul att se om hon tycker om dem när vi kommer dit nästa gång.
Lillflickan måste ju ha något som hon kan leka med när vi är där.
Speciellt som "allt" i hans hem är ajabaja för en liten flicka.
För mycket instrument och grejer som inte får gå sönder.
Fint av honom att låta min dotter invadera hans hem så totalt.
Men det kompenseras väl upp av att jag låterbli att invadera det nära nog helt haha.
Nöjd med inköpen är jag iaf.
Mina pengar har kommit helt enkelt antar jag att ni förstår.
Med andra ord har jag äntligen kunnat betala mina räkningar.
Sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0