Igår och idag

Igår var en heldag.
Först lämna Tiili på dagis och sedan till Juristen med syskonen och Freweini.
Det gick bra och vi fick lite mer klarhet i allt.
Freweinin gjorde oss mycket glada och tacksamma!
Sedan kom Peter och Linda raka vägen från skolan och seminariet jag missade pga juristen coh gav mig en uppdatering och talade om för mig att hela klassen hade fått sig en skopa.
Roligt..
Peter och jag åkte hem och läste lite om Marx inför idag.
Hade rätt roligt faktiskt.
Hämtade Tiili och sedan gick vi hem till Mikael som vi lurade ut på en tur till Torp.
Fick köpt mig en mössa, vilket är behövligt nu när vindarna börjar bli lite kallare. Jag får ju så förbenat ont i mina öron.
Passade även på att köpa ännu lite mer kläder till Lillan.
Hittade en riktigt fin tjocktröja bla.
Såg även en overall som jag vill köpa till vintern, men tycker de är snuskigt dyra!
Trötta och jäkliga var vi så när vi kom hem så blev det renbäddat i sängen och en dusch och sedan soffan.
Vi somnade på soffan tidigt.
Vaknade till senare och släpade med mig karln till sängen.
Sova är underskattat!

Idag har jag varit i skolan på föreläsning.
Tog en kaffe med Maria snabbt innan hon skulle till jobbet, efter att jag kommit till stan igen.
Sedan åkte jag hem och pluggade ett par timmar.
Blir så sjukt trött av att ligga/sitta och läsa.
Tråkigt.
Nu är vi hemma igen och kommer ta det sjukt lugnt.
Sova tidigt känner jag är en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0