Helt slut

Är helt slut idag.
Igår kom Cindy hit och Mikael oxå.
De satte sig med en skräckfilm, sånt som jag inte ska se.
Blev att jag läste lite.
Men tycker om sånt, att man inte behöver göra samma sak bara för att man är med varandra.
Tycker det är höjden av mys att ha någon nära utan att man för den sakens skull behöver roa varandra.
Var väldigt nöjd bara av att få ha dem nära.

Idag var det upp tidigt för oss alla tre.
Mikael skulle till jobbet och jag och Cindy skulle till pappas hus.
För tidig morgon på en lördag helt enkelt.
Klockan började ringa klockan 6 tror jag..
Tiili hade en dålig natt dessutom så sömn var det lite si och så med, förutom det faktum att vi är lite dåliga på att komma i säng rent generellt.

Nu är jag hur som helst väldigt trött.
När all spänning släppt efter att ha fått mitt tentaresultat så kände väl hjärnan och kroppen att det var dags att slappna av lite.
Nu vill jag snart gå och lägga mig.
Lycklig är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0