Glad flicka

Imorse var en bra morgon!
Lillan vaknade och var glad!
Nöjd och lycklig med livet.
Fantastiskt!
Helt plötsligt känns det inte det minsta tungt att gå upp ur sängen.
Skulle önska mig att alla morgnar var som denna.
Går när Tiili vaknar och säger till, sätter på tecknat på tvn, ger henne välling och får en chans attligga och dra mig i sängen en liten stund till innan det är dags att börja dagen på riktigt.
Sovmorgon minns jag ju knappt när jag fick sist så jag tar tillfälle i akt att sova, eller iaf vila och dra mig, på morgonen om det tillåts.
Mornar som denna är fantastiska.
Både Tiili och jag är nöjda och glada!
Plus att det känns lite som en lördag då och inte som vilken annan dag som helst när man måste upp och greja med en gång som hjärnan talar om för en att man faktiskt är vaken.
Att jag hade Mikael brevid mig i sängen när jag vaknade och vi kunde ligga och dra oss lite tillsammans innan han skulle till jobbet gjorde ju inte saken sämre.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0