Fest!

Ikväll är det fest som står på schemat!
Maria har ju fyllt 25 och hon och två flickor till har slagit ihop firandet till ikväll.
Så nu blir det party.
Inte så ofta jag går ut och nu var det definitivt längesedan det skedde.
Minns faktiskt inte när det hände sist.
Roligt att få en anledning att röra sig utanför dörren.
Gott att få lite barnledig tid.
Även om jag faktiskt kan känna att det är liiite bortkastat att man ska ut och sedan vara bakfull under den barnlediga tiden.
Kan tycka det hade vart värt att vara barnledig ibland bara för att få vara hemma och ta det lugnt.
Få lite egentid med Mikael.
Få vara Joanne och inte vara mamma hela tiden.
Nu blir det ju Joanne tid ikväll helt klart iaf.
Men jag känner mig lite klumpig som inte nyttjar barnledig tid till att plugga och slappa på soffan.
Galet att man kan få ångest hur man än gör.
Jag ska iaf på fest ikväll och jag tänker ha roligt.

Kommentarer
Postat av: gubbfan

Hoppas att du hade kul och hoppas att du inte är bakfull.

Och att du för guds skull kommer ihåg hur och åt vad ni hade så kul.

För lite pluggande skadar inte heller när du har barnvakt åt tösen.



Usch så gammal jag låter/skriver, men jag är ju det.

Så då får jag låta/skriva som en gammal ganska sur gubbstrutt.

:-)

2011-09-18 @ 11:56:41
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0