Dessa dagar

Ja, nu var det dags för en av dessa tråkiga dagar som består av tvätt och städ.
Noll lust för det.
Men det är ju så skönt när det är gjort!
Så bara att ta sig i kragen och sätta igång.
Måste bara invänta att Lillan vaknar så jag kan gå ner i tvättstugan.
Där är nämligen startskottet - tvättstugan.
Det är mest akut.

I övrig hade jag en bra kväll igår med finaste Mikael här.
Lugnt värre, men sent blev det ändå.
Lillan sover dessvärre inte så bra för tillfället.
Vaknar lätt och ofta.
Hoppas det ändrar sig snart igen så man känner att man kan få lite avslappnad egentid.
Som det är nu tycker jag mig höra henne vakna hela tiden, inklusive när hon faktiskt inte gör det.

Längtar efter mina pengar nu.
Räkningarna ska betalas och det hade varit skönt att känna att man inte måste räkna varje krona.
Men i nästa vecka kommer de förhoppningsvis!
Då borde jag vara inskriven och klar på kursen.
Så dags att få in mina pengar nu helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0