Ut

Åkte och lämnade Lillan hos mamma igår.
En lycklig Tiili som fick vara med hundar och katter och såklart Mormor!
Blev kvar ett tag och åt och var social.
Blev lite sen hem men inget som blev något bekymmer.
Hem till Lina efter att jag gjort mig iordning och vara social.
Vi gick ut tidigt eftersom de skulle spela redan vid 22.
Jag hade jättetrevligt!
Och vilken kille jag har sedan!
Så fin.
Honom med ett instrument i händerna är ju lite av ett himmelrike..
Vackra människa!
Musiken ska vi inte tala om, eller jo, kanske lite.
Bra musik från alla banden vi hörde.
Vi missade det första bandet, men sedan såg vi då VOiD som Mikael spelar i, de är riktigt bra!
Det kom ett band efter dem som hette Cirkus Miramar som var fantastiska. Hållt på länge förstod jag det som.
Här kan ni lyssna på dem!
Sist kom K. som jag har hört ett par gånger innan, de är bra!
Lagom fulla och goa promenerade vi hem på natten.

Lillan kom mamma och lämnade vid 15-tiden idag och så fick vi lagat lite mat och sedan har vi chillat under dagen.
Om man bara bortser från att det tvättas lite oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0