Sover

Ja hur går det då med napplösheten?
Tja, hon blir ledsen på kvällarna och arg.
Men jag är hård som flinta haha.
Det blir ingen napp, hon har sovit 2½ natt utan nu och inte haft den på dagtid heller så det vore dumt att ge upp nu känner jag.
Dock har hon fingrarna i munnen när hon börjar bli trött och somnar så..
Inte bra, men jag tar ut dem så fort hon somnat, igår till och med precis innan hon somnade och det gick bra.
Hon sover bättre på natten.
Visst vaknar hon ibland, men inte som innan när hon vart hysterisk om hon inte hade nappen i munnen när hon vaknade.
Nu vaknar hon till och jag kan klappa lite på henne eller bara hysscha lite på henne så somnar hon igen.
Dock har hon ju blivit mer beroende av sin "Blomma" eller Lanne som den heter enligt henne och snuttefilten som hon alltid har vägrat använda förr.
I eftermiddag ska vi åka till min mamma, Lillan ska sova där inatt.
Jag ska ut på byn och ränna.
Eller ja, jag ska leka suportive flickvän ikväll.
Mikael ska spela på Harrys med sitt band så blir att kila dit ikväll.
Hoppas ni har en fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0