Skolan

Efter en dag i skolan har jag nära nog alltid huvudvärk...
Jag förstår inte grejen.
Trist är det för jag har en tendens att vara ruskigt lättretlig när jag har ont i huvudet.
En av mina absolut sämsta egenskaper.
Så hemkommen från skolan med huvudvärk finner jag mig med ett gnälligt barn och en katt som skriker efter uppmärksamhet eftersom vi inte varit hemma sedan igår på dagen.
Suck säger jag bara...
Dessutom är jag så trött att det känns som om jag kommer somna bara jag lägger mig i soffan.
Men jag måste släpa mig in i en dusch ikväll och plocka mina ögonbryn innan jag ser ut som en varulv!


Kommentarer
Postat av: gubbfan

Du är säkert söt som varulv också!

Fråga din kille.

Han håller nog med mig.

2011-10-26 @ 11:33:49
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0