Shoppa

Fått fyllt min garderob med två par nya byxor, en t-shirt och en tröja.
Handlade för mindre än jag hade tänkt mig, men hann inte in i den sista butiken innan de stängde, så får ta det en annan dag istället.
Gott att kunna sprida ut det lite oxå haha.

Känns faktiskt fantastiskt att kunna köpa sådant jag behöver utan att behöva oroa mig för om vi ska klara oss till slutet av månaden.
Nu vet jag att vi klarar oss utan problem.

Tossen fick sig även en ny vattenskål äntligen.
Det är över ett år sedan vi flyttade till Uddevalla nu och i flytten gick hans vattenskål i keramik sönder.
Det har inte varit prio att köpa ny till honom eftersom de är rätt dyra för att bara vara en skål.
Men nu har jag råd och denna är mycket finare att ha på bänken än en vanlig skål.

Nu blir det lugn myskväll här hemma idag.
Det och en enorm saknad efter mitt hjärta som är i Stockholm och spelar ikväll.
Önskar jag kunde varit där och sett dem, men sånt är livet ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0