Mys

Pluggat hemma med Peter under dagen.
Fått ihop 6 av 10 sidor nu. Känns skönt, jag håller mig nämligen till planeringen äm så länge.
Med lite tur så får jag en dag över till att redigera i texten oxå.
Det vore önskedrömmen.

Mikael hämtade mig efter jobbet så åkte vi och hämtade Tiili.
Vi åkte hem och han lagade mat till oss och sedan mös vi i soffan en stund innan det var dags för honom att åka på rep.
Tiili har fått sig ett bad och nu väntar jag på Grey's Anatomy.
Klippte av några cm på Lillans hår faktiskt efter badet. Välbehövliga cm på hennes slitna hår..
Får se hur det ser ut när det torkat nu.
Tur att hon har självfall, för någon frisör är jag definitivt inte!
Lockarna gör ju att eventuella snedsteg inte syns nå direkt.
Kvällen räknar jag med ska bli mysig, natta lillan, lite tv, mysa med Mikael när han kommer tillbaka och sedan sova!
Jag är rätt nöjd med min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0