Mycket

Det har varit skrivning som gällt innan helgen och under helgen har jag bara försökt koppla bort allt.
Så vad har då hänt?
I fredags var Erika, Peter och Fanndis här och skrev med mig, men det gick verkligen inget vidare för mig alls.
Så när dagen var slut så var jag inställd på att inte tänka på uppsatsen över helgen.
Nya tag på måndag.
Igår var vi hos Laila en sväng, eller ja, det blev nog några timmar till slut trots allt.
Men vi åkte till Överby och kikade efter ett vardagsrumsbord till Mikael.
Vi hittade inga, men kom istället hem med ett par nya vinterskor till Tiili och ett par innetofflor som hon kan ha på dagis i vinter.
Hon fick även två tjocktröjor.
Dessutom hittade jag en julklapp till henne.
Så något vettigt kom vi hem med iaf, även om inget av det var till mig eller Mikael.
Senare på kvällen kom Mikaels kompis Calle och hängde med oss.
Idag åkte vi till mamma i Lysekil och lämnade Tiili.
Hon ska sova där inatt och vara där över dagen imorgon så jag kan skriva i lugn och ro.
Dagis har nämligen stängt imorgon och nu börjar det bli stressigt med uppsatsen.
Vi hämtar hem Lillan imorgon igen efter att Mikael har slutat jobbet.
Fick även med mig en katt hem från mamma.
Mamma är ju allergiker varför hon föder upp nakna katter.
Men i varje kull så kommer det någon sk full coat.
Denna lilla damen har inte blivit såld ännu och får därför bo hos mig tills dess hon blir såld för att mamma ska ha det lättare.
Söt är hon den lilla och hon har fått namnet Gretchen sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0