Lugna och fina

Söndagar är söndagar hos mig, det innebär tvätt och lugn.
Så har dagen oxå fortlöpt.
Var lite jobbigt en stund mitt på dagen här när Sprattlarn vägrade sova trots att hon var trött, arg och gnällig (läs skrikig). Men det rättade till sig om än lite väl sent.
Laila kom upp en sväng så jag har fått se henne lite oxå.
Fick ju akutringt henne i fredags när hon var nere i Ullared på Gekås och handlade. Jag ville ha en lite billigare overall till lillan än de som finns i affärerna här ikring.
Dessvärre glömde hon den idag så jag har fortfarande inte fått se den.
Kul med lite överaskning så oxå =)

Har beställt framkallning på kort idag efter att ha suttit och kikat igenom tusentals kort igår kväll.
Så nu kanske det blir lite pyssel av igen äntligen, ligger ju sisådär ett år efter med hennes "Mitt första år" bok :S
Ibland går det inte snabbt direkt..

Nu längtar jag efter Mikael som iaf sitter i bilen påväg hem från Stockholm.
Han kommer hit direkt nämligen.
Lycka.
Tokigt att man kan sakna någon så mycket efter så kort tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0