Lägenhet

Uddevallahem ringde mig om en lägenhet.
Idag var jag och tittade på den.
Fick ungefär en timme på mig att bestämma mig.
Sådan stress är inte bra för mig, så jag tackade nej.
Hinner jag inte tänka så blir det sällan ett jakande svar.
Kunde ju fått en dag på mig iaf tycker jag, men, men.

Lugn kväll igår igen, det är många sådana kvällar och jag tycker det är skönt!
Speciellt när jag har VFU och måste upp varje morgon med en ringning av klockan.
VFUn går bra tycker jag än så länge.
Hoppas det fortsätter så och att min LUVare tycker att allt går bra för isf får jag komma tillbaka nästa period oxå innan det är dags att hitta en svensklärare att gå med.
Jag har faktiskt roligt på min VFU!
Det hade jag inte innan, så ingen är nöjdare än jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0