Kommer inte

Idag går vi till Mikael efter att jag hämtat lillan på dagis.
Han har praktiskt taget bott här senaste veckan så nu är det faktiskt vår tur att vara hemma hos honom lite.
En eller ett par nätter blir vi väl där iaf, så det kan bli lite lugnt här på bloggen, men det vet man ju aldrig riktigt.

Dagen har spenderats med renskrivning av intervjuer.
Går långsamt att göra eftersom jag renskriver de för hand för att kunna ha dem brevid mig när jag ska skriva ihop uppsatsen sedan.
Får faktiskt lite kramp i handen oxå när man sitter i flera timmar och skriver på det sättet.
Tänk vilka tränade händer man hade när man gick i högstadiet och skrev allt för hand..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0