Igår

Igår fick jag äntligen köpt mig ett armband i äkta silver.
Som jag kan ha på mig när jag duschar och allt utan att det blir förstört.
Är mycket nöjd över mitt inköp!
Fick även inhandlat en ny plånbok eftersom min gamla höll på att trilla isär.

Det blev en tur till Göteborg igår eftermiddag.
Mikael behövde lämna in sin folkabuss och för att han skulle slippa ta sig hem med kollektivtrafiken från Partille så fick jag köära ner Volvon. Ogge och Maria följde med så vi båda hade sällskap på vägen ner.
Sprattlarn var hos Lina och busade.
Vi passade på att svänga förbi Cindy när vi ändå var där nere så jag fick pussa lite på henne och mina syskonbarn.
Fick även dumplings innan vi åkte vidare, gott, gott!

Idag är det nog städ som gäller i första hand. Men hade även velat åka in till torp och köpa lite kläder, min garderob är ju numera lite tom efter rensningen.

Kommentarer
Postat av: Carina

Älska bra förvaringsmöbler :))

2011-10-01 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0