Frånvaro

Jag har varit frånvarande.
Jodå, inte bara från bloggen utan även från hemmet.
Vi har bosat oss hemma hoss Mikael ett par dagar.
Det får ju vara någorlunda jämlikt säger ju folk hehe.
Så där har vi varit.
Köpte en resesäng igår och ställde hos honom.
Skönt för mig att slippa ha Sprattlis på armen hela natten och gott för henne att kunna röra på sig när hon sover oxå.
Sedan fick hon ju komma till oss framåt morgonen som vanligt dock.
Men det vart gott att vara hemifrån lite.
Gott att komma hem oxå.
Igår vart det film och godis mys hela kvällen.
Jag köper alltid sådana sjuka mängder godis och sedan får jag inte i mig mer än några stycken.
En aning dåligt av mig måste jag säga.

Idag har vi varit på kalas hos syster.
Mat och annat gottety.
Lillan fick stanna där över natten så jag och Mikael har lite barnledigt ikväll och inatt.
Faktiskt skönt måste jag säga.
Att få vara bara vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0