B-Uppsats

Själv har jag suttit framför en dator hela dagen och skrivit.
Det har gått mycket bättre än övriga dagar.
Fått ihop mer än två och en halv sida bara idag så nu känns det som att man äntligen kommit igång.
Underbart, bara hoppas att detta hänger kvar!
Kvällen har spenderats på styrelsemöte på dagis.
Det gick undan bra idag och jag vart riktigt nöjd när jag gick därifrån.
Mikael hade Tiili undertiden, finaste Mikael som gör det för mig.
Känns bra för det innebär att han verkligen tar detta på allvar.
Jag är lite ljölig och behöver ibland små bevis för att det är så även om han säger det.
När jag kom hem igen (till Mikael där vi spenderar natten inatt) så var Ogge och Maria här. Ni kan tänka vilken lycklig Sprattlis det var här hemma när jag kom då.
Så många favoriter på en och samma gång!
Nu har de gått och Lillan äntligen somnat i sin säng efter ett massivt vredesutbrott pga övertrötthet.
Med andra ord är det dags för mig att lägga mig i soffan framför tvn och göra ingenting en stund innan det är läggdags för mig med.
Skola imorgon och finaste Camilla hämtar upp mig så vi får en halvtimmes prat på morgonen.
Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0