VFU

Dags för min VFU igen.
Idag höll jag första lektionen för denna perioden och det gick hyfsat.
Några småsaker jag kan tänka på till imorgon när det är dags för samma lektion med klass numer två.
Det känns faktiskt bra att ha min LUV i rummet och hans kritik efteråt känns inte jobbig på något vis.
Det är befogat och dessutom konstruktivt!
Det gillar vi mycket.
Nu är jag hemma för att planera vidare inför kommande lektioner.
Trött är jag dessvärre men ska nog hinna med en del ändå tänker jag mig.
Annars får jag jobba på det ikväll oxå.
Kändes riktigt bra idag och det är inte som tidigare, vid andra placeringar, när det mest kändes jobbigt att gå ut på VFU.
Denna gången känns det roligt och givande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0