Tar aldrig slut..

Dessa dåliga nätter tar aldrig slut verkar det som..
Inatt var det igång igen.
Att jag blir trött av detta är förståeligt.
Men det ursäktar inte att jag idag höll den sämsta lektion jag kunde haft.
Stackars elever.
Skulle behöva be om ursäkt till dem faktiskt.
Att vara trött är inte något som gör det ok att vara så dålig som jag idag.
Enda fördelen med dåliga lektioner är att jag ser vad/hur jag i framtiden inte ska göra.
Alltid något.
Trots den hemska icke existerande sömnen så har jag idag fått gjort massor känns det som.
Först skolan och lektion, sedan påbörja arbetet med Erika, hem och köpa bord och stolar till Tiili (mammutstyle), tvätt, dammsugning, svabbning, bädda rent i sängen, skura ur badkaret, diska, stålulla spisen osv.
Nu har jag äntligen kommit mig ur en skön dusch!
Snart blir det även sängen är tanken så jag iaf har en chans att hinna sova liiite innan det är dags för nattens terrorattack...
Men känner jag mig rätt så finns det en stor risk att jag inte hinner tänka säng innan klockan som genom trolleri är över ett på natten..
Dålig dag på vissa sätt, bra dag på andra.
Helt ok ändå med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0