Skola och möte

Ja idag har det varit skola och möte som gällt.
Skolan gick bra för mig när jag höll lektion, dessvärre så bråkade terroristen med mig inatt igen så jag vart så trött när jag satt på sista lektionen och lyssnade att det var på håret att jag somnade.
Pinsamt!
Speciellt som det faktiskt var en intressant lektion!
Känner mig usel...
Men så trött som jag var är nog inte lagligt att vara.
Borde inte vara lagligt att vara terrorist mot sina egna heller iofs.
Nej just ja! Det ÄR ju inte lagligt, borde stämma min dotter!
Men ett fantastiskt humör lyckas hon ha trots dålig sömn, hur lyckas hon!?
Vara ett monster på natten och den mest fantastiska ungen på jorden på dagen!
Knas.
Nu sover hon iaf och jag ska ta mig en sjukt välförtjänt dusch så fort Mikael kommer ut därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0