Så skönt!

Ja, jag vart godkänd på min B-uppsats och fick även veta senare att jag vart godkänd på en av de andra delarna oxå.
Så nu är det bara att ta igen närvaro på min praktik som jag missade sist gång på grund av allt strul sedan är jag godkänd på förra kursen och jag kan lägga allt krut på denna kursen.
Så skönt!
Känslan är underbar.
Nu är det bara denna kursen kvar i samhällskunskap innan det är dags för svenska i ett år.
Fick mig en riktigt bra boost igår oxå.
Igår höll jag två lektioner och efter den första kom en elev fram till mig och sa "Tack! För en rolig och intressant lektion, den gav så mycket!" Det är ett topp betyg om något!
Efter andra lektionen så fick jag idel beröm av min handledare vilket höjde humöret ännu mer.
Första veckan på VFUn har varit underbar. Första gången jag känner så under en VFU.
Och det är så fruktansvärt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0