Nytt

Igår var vi en sväng till Lysekil.
Fick hämtat upp Sprattlarns "nya" fina saccosäck.
Begagnad är den men den ser ny ut och jag är så nöjd med den och hon verkade mycket nöjd imorse när hon väl fick se den!
200:- är inte mycket att ge för en saccosäck i det skicket.
Svart är den, men det betyder ju bara att hon kan ha den tills den går sönder utan att tröttna på färgen.
Begagnatmarknaden är ju fantastisk egentligen.
Kilade in på tradera idag för att jag hann bli arg när jag tittade efter en klänning till Jul till Sprattlis.
Tänker då iaf inte ge över 300:- för en klänning som används ungefär tre dagar.
Spelar ingen roll hur faktatstiskt vacker klänningen är då.
Så istället kilade jag in på tradera och bjöd hem en klänning för 76:-
Jättefin och till ett mycket rimligare pris.
Så bra att jag till och med bjöd på en annan klänning till, men den vet jag inte ännu om jag vunnit.
Tradera är ett riktigt bra ställe faktiskt, om man bara har tålamod att sitta där och leta och vaka.
Nu tänkte jag snart lura med mig min Mikael för att leta efter julklappar.
Men först ska den lilla söta terroristen hämtas på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0