Nyheter då!

Nu har jag nyheter att komma med ska ni veta.
Lägenhetssöket är i full gång som ni redan vet, men storleken på lägenheten som söks har ändrat sig.
Mikael och jag söker gemensamt boende!
Helt fantastiskt roligt och nervöst på samma gång.
Dessvärre är det en bostadsbrist utan dess like i denna staden.
Trist värre.
Vi var och tittade på en fyra förra veckan men den hade redan försvunnit innan vi fick tag på hyresvärden dagen efter för att säga att vi ville ha den. Snabba ryck kan man ju säga.
Och fruktansvärt tråkig att den var borta nästan samtidigt som vi tittade på den.
Den var ju nämligen perfekt för oss på alla sätt.
Storleken, läget och hyran, standarden kunde man inte gnälla på heller.
Så tråkigt när vi båda vart kära i den.
Men vad gör man, sätter sig och låtsas vara tålmodiga i väntan på andra lägenheter helt enkelt.
Jag är så glad ändå!
Jag ska bo ihop med min fantastiska älskling!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis, vad roligt! :)

Själv har jag separerat med Felix pappa så nu väntar försäljning av hus och försöka få tag i varsitt boende. Inte det lättaste, men det löser sig alltid på nåt sätt.



2011-11-16 @ 08:14:01
Postat av: Joanne

Nej fy vad tråkigt! Det är ju aldrig roligt med separationer. Hoppas allt löser sig så smidigt som möjligt för er alla tre!

2011-11-16 @ 20:37:17
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0