Lektioner

Jag håller ju lektioner under min Vfu och är alltid lite smånervös i början såklart.
Idag var tredje lektionen som jag höll i.
Jag får alltid ris och ros efter mina lektioner och tycker det är bra.
Men idag vart jag extra glad.
För idag kom det inget ris alls!
Jag har svävat på detta hela dagen och det har garanterat gjort min vecka minst!
Men..
Så kommer jag hem och kvällen kommer...
Inser att mina kurskamrater börjat få svar på B-uppsatsen.
Trillat in under dagen och kvällen.
Men inget hos mig ännu.
Orolig är bara förnamnet!
Så sjukt nervös är jag..
Så en liten dimma på min annars så klarblå himmel idag.
Hoppas på svar snart så jag iallafall slipper vara nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0