Julklappar

Slagit in lite julklappar ikväll.
Får passa på när Sprattlarn sover.
När jag suttit där och vikt och fixat i all oändlighet på bara några få klappar så kommer jag på en sak..
Varför i hela fridens namn lägger jag så mycket tid och möda på att slå in hennes paket tokfint när hon är två år och inte kunde brytt sig mindre?!
Men det är ändå en aning tillfredställande att göra det.
Göra det så fint som det bara är möjligt för min vackra, fantastiska och högt älskade dotter!
Hon är ju värd hela världen.
Jag kan inte ge henne hela världen...
Men jag kan ge henne fint inslagna julklappar!
Även om hon inte lägger märke till det.

Kommentarer
Postat av: Julklappstjejen

Du har ju rätt i att det inte handlar om att den som får paketet ska uppskatta omslaget. Det handlar om att man själv uppskattar någon så pass mycket att man lägger ner en massa energi och tid på att få slå in gåvan så fint som möjligt. :)

2011-11-20 @ 14:43:24
URL: http://www.julstamning.com
Postat av: Greger

Gulligt tänkt tycker jag ;)

2011-11-21 @ 20:14:04
URL: http://www.brajulklappstips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0