IKEA

Vi tog oss en promenad när vi väl kände att hjärnorna började fungera relativt trots tröttheten.
Sedan bar det av till IKEA.
Terroristen sov som en sten hela vägen.
Vissa har det bra säg.
Väl framme så mötte vi upp Cindy och Vince.
Sprattlarn och Vince är så bra kompisar och kommer så fantastiskt bra överens trots ålderskillnaden.
Så de lekte och höll hand, delade på vagnen när de var trötta i benen och var så fantastiska som kusiner någonsin kan vara!
Stackars Mikael var bakfull och följde ändå med mig på mitt påhitt.
Finaste killen på jorden har jag hittat mig.
Som står ut med timmar på IKEA för att jag vill dit och sedan lyssna på mig och Syster som pratar om allt mellan himmel och jord, däribland förlossningar.
Fantastisk är han.
Inte ett enda missnöjt ord.
Hittade diverse saker att köpa.
Bland annat fick Lillan en pall som hon verkar uppskatta mycket.
Ett diskställ har jag velat ha nytt länge och nu blev det av.
Vi behöver ändå ett annat diskställ när vi flyttar ihop.
En julklapp till min mamma blev det oxå, eller ja, en massa julklappar faktiskt haha.
Nyfiken nu mor lilla? ;P
En liten lykta och nya bakbunkar fick oxå följa med hem.
Plus att jag köpte en matta till Terroristens kommande rum.
Tittade även efter en säng till henne, har hittat en redan innan vi åkte men ville ta en titt i verkligheten.
Den ska dock inte köpas förens vi flyttat.
Ska inte bära mer än nödvändigt hehe.
Något som fascinerade mig mycket idag var att jag inte handlade för ens hälften av vad jag hade tänkt mig där nere idag.
Kan ju inte gnälla över det heller direkt.
Är ju alltid bra.
Men vart förvånad!
Trodde pengarna skulle springa ur händerna på mig.
Bara bra att ha lite mer pengar över än tänkt.
Är ju mer som ska köpas till hennes rum när dagen kommer.
Nu är jag på jakt efter en saccosäck till ett bra pris.
Sånt är kul att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0