Igen!

Inatt igen var det liv på den lilla...
Jag är så trött att jag nästan går under, eller så känns det iaf.
Önskar mig en rejäl sovmorgon och två dagar utan ett enda krav på mig från något håll.
Hur fantastiskt hade inte det varit då!?
Trots tröttheten så tog jag mig till skolan och var med, hunnit med en fika med Maria och hittat julklappar till Mikael och Cindy!
Så lite vettigt blev det gjort!
Ska ikväll titta över hur jag ska utforma Läxprov på EU till mina elever. TÄnker oftast bättre snenare på kvällen när lillan sover när det är sån här plnering som ska göras.
Att läsa och plugga för min egen skola är desto svårare att göra på kvällen och görs nästan alltid på dagtid. Skumt att det kan vara så olika beroende på vad man gör..
Nu ska jag ta min lilla tomma hjärna och fundera på vad jag behöver ha med mig till Mikael eftersom vi sover där inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0