Helgen

Det har varit lugnt på bloggen i flera dagar nu.
Orsaken har varit skrivandet på B-uppsatsen och skolnärvaro.
När klockan nu ställts om har jag oxå blivit tröttare och kvällarna har gått så snabbt och inget har blivit gjort utom det nödvändigaste.

Helgen har jag spenderat hemifrån dessutom.
I fredags gick jag och Laila ut. Mortens var målet eftersom Mikael spelade där.
Uddevallakassetten gick av stapeln.
De är ju så duktiga pojkarna!
Ni ska få se så fort jag har mer än tre minuter över!
Natten spenderades hos Mikael och sedan var det dags att åka till Lysekil för att lyssna på Ogge som spelade på Old House.
Först blev det kinamat med mamma, morfar, Cindy, Mikael, Calle mfl.
Gott, gott.
Kvällen blev lång och vi gick till Sjökanten oxå.
Jag fick dansat halva natten och alla var glada och nöjda.
Sov gjorde vi hos Camilla.
Fick träffat Betsy och Tilda. Hur länge sedan som helst sen sist.
Så mycket roligt var det att få träffa dem!!
Tilda är snart mamma dessutom. Mys, mys.

Nu blir det myskväll hemma hos Erik och Linda.
Söndagsmys. Alldeles lagom idag.
Helt slut efter en tvådagars, sånt gör inte jag längre, vilket innebär att jag är helt slut nu.

Så det var en update från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0