Tre timmar

Igår satt jag på styrelsemöte efter dagis.
I tre timmar...
Mindre pepp på den får jag ju säga faktiskt.
Känns som att det är väldigt mycket mer tid än vad som faktiskt behövs egentligen.
Hemma sent var vi och Tiili somnade.
Det varade inte hela natten..

Någon som har nå tips på hur man får dem att sova hela natten?
För detta börjar faktiskt bli tröttande.
Hon vaknar inte upp alla nätter och är vaken, men hon vaknar alltid någon gång under natten likväl.
Och ibland vaknar hon till.
Jag vill inte det, jag vill ha min natt.
Den egentiden hade jag ju hoppasts på att få ha iaf.

Skola idag, skola imorgon.
Sedan sommarlov.
Pluggsommar lov iofs eftersom jag kommer få göra en omtentamen i augusti, men ändå!
Inga direkta tider att passa åtminstonde.
Gott!

Kommentarer
Postat av: Cristin

He he, jag förstår dig. Jag hade också uppskattat en hel natts sömn. Men jag tror inte det går å påverka så mycket. Patric vaknar förfarande varje natt också och han fyller ju tre. Vissa perioder vaknar han till å med fler gånger. Trött blir man.

2011-06-01 @ 14:34:59
Postat av: Louise Halén

Åh, jag vet allt om dåliga nätter. Cesar har ju varit typ världens sämst sovande bebis (har i alla fall aldrig hört talas om någon som sovit sämre). Men nu helt plötsligt sover han hela nätterna. Jag vet inte varför det har släppt, men för honom har det oftast handlat om magen, men ibland tänder eller växtvärk. Efter jag började ge honom massa kallpressad kokosolja verkar magen ha blivit bättre. Tänderna har jag ingen lösning för och växtvärken brukar hjälpa med lite massage.



Det mest ironiska är att nu när han sover har jag skadat armen så att jag inte sovit på nätterna sen mer än två månader tillbaka i alla fall. AARG



Men jag är SÅ glad att Cesar sover gott i alla fall :)

2011-06-10 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0