Tanken idag.

Lillan har varit på havets hus idag med sitt dagis.
Ingen aning om hur hon tyckte det var eftersom jag dessvärre inte kunde följa med nu när jag är mitt uppe i min praktik.
Men hon fick mindre sömn under dagen.
45 minuter bara på bussen.
Så hon har somnat i soffan nu och jag har fått städat undan lite.
Ser ut som ett kaos här även om det är en aning bättre nu.
Saknar tiden när man kunde ha pedantisk ordning i hemmet.
Faktiskt, jag verkligen vantrivs med att ha saker överallt och på platser där det inte hör hemma.
Lite slarvig har jag väl alltid varit av mig, men saker har haft sin plats och där har de fått stå.
Mitt slarv handlar väl mest om att jag inte orkar slänga kläder i tvättkorgen när jag går och lägger mig utan skickar ner det på golvet.
Sånt man kan ta dagen efter finns det ingen anledning att göra när man är trött och ska sova tänker jag.
Jag är rätt så trött själv, så tänkte mig nog mest en dusch och sedan sängen för min del oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0