Så kan det gå.

Lördagen spenderade vi med Erika och barnen utomhus. Helt underbart.
Nästan hela dagen blev ute faktiskt för mig.
Pascal kom in och tog Sprattlis och jag tog mig med Lina för att titta på balfolk, mycket fina klänningar att se.
Ett par timmar i lugn och ro hos Lina innan jag åkte hem.

Sovmorgon igår men Lillan sov bara tio minuter på dagen.
Så det lönade sig dåligt med sovmorgon egentligen eftersom det försvårade skrivupgifterna när hon vart vaken hela dagen. Men jag fick iaf efter många om och men skickat in dem även om de inte är nå att skryta med, kommer få skriva om eller skriva till i den ena av dem åtminstonde.
Ogge kom in på kvällen, gott att se honom för nu var det ett par veckor sedan.
Tvätten blev gjord och när Lillan väl hade somnat till så satte vi på en film och myste ner oss i soffan med glass.
Dessväre sover hon riktigt dåligt..
Men det blir väl så när hon varit sjuk.

Idag är Tiili hes, riktigt hes till och med.
Men söt som skam precis som vanligt när hon är på gott humör.
Jag har varit i skolan och försökt skriva sammanfattningar som det bara blev pannkaka av.
Hela klassen tycker att denna kursen är en riktig mardröm..
Så nu är jag slut i huvudet och Lillan verkar trött hon med. Hon pratar redan om att sova.
Skulle inte skada om hon kunde få sova ordentligt ikväll och inatt.
Jag behöver nämligen skriva opponeringar ikväll och sova ordentligt inatt inför seminarie imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0