Pappa!!

Tiilis pappa kom hem i Onsdags kväll.
Varit full rulle sedan vi åkte till Lysekil i Onsdags så det har varit väldigt tomt på bloggen dessvärre.
Men nu hittade jag ett par minuter att sätta mig här.
Som sagt så kom Tiilis pappa hem och i torsdags hade jag tagit ledigt för att de skulle få en chans att umgås.
Blev lek i parken med mera under dagen.
När kvällen kom så tog jag med mig barn, Pascal och Ogge och åkte mot Uddevalla och hemmet.
Mikael kom oxå upp och vi slog oss ner framför en film allihop.
Lillan var inte pigg på att sova dessvärre vilket är lite irriterande när allt man vill är att pusta ut och slappa efter att ha varit borta så.
Men hon somnade efter ett gäng om och men.
Hade en riktigt bra kväll.
Idag var det upp och iväg till praktiken för min del.
Tiili stannade hemma med pappan sin.
Lek har det varit och han har lagat mat två gånger idag, först lunch till Lillan och sedan middag till oss alla.
Duktig han är.
Gott är det oxå och Lillan äter som en häst som vanligt.
Hon kommer ju garanterat föredra sin pappas mat framför min senare haha.
Men jag hade väl blivit förvånad annars.
Han är ju ändå kock.
Nu blir det en lugn kväll här hemma och jag ska se om jag inte kan få tagit mig ett bad eller iaf en lång dusch när jag känner för det eftersom jag idag inte behöver anpassa mig efter när lillan sover.
Rätt skönt faktiskt!
Pascal blir kvar antingen tills imorgon eller tills på söndag och nu blir det att de kommer kunna ses mycket oftare igen.
Gott att han kommit hem till Sverige igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0