Ljuva väder

Vädret har varit underbart idag och är så fortfarande.
Lillan har varit med sin pappa idag och jag har varit med kompisar och chillat på dagen.
Underbart i solen.
Jag kom mig hem på eftermiddagen och då hade Lillan inte bara sin pappa att gosa med utan även Matte Mathiiias och farbror Cedric hade kommit.
Hon var så nöjd med sällskapet att jag tydligen var helt överflödig i hennes värld då hon inte ens kom och sa hej till mig när jag kom.
Enda negativa med det hela är att de flesta andra låter henne sitta och nypa i dem..
De tycker tydligen att det är mysigt.
Dessvärre resulterar det i att hon nyper mig desto mer.
Och jag har ju verkligen ONT av det!
Vet verkligen inte hur jag ska få henne att sluta..
Inget fungerar och inga tips har hjälpt hittills.
Klockan är bara 18 men hon verkar trött redan.
Jag är inte piggast på jorden jag heller iofs.
Så nu blir det en lugn hemmakväll för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0