Lägtar-efter-sommarlov viruset

Det är nog detta jag har.
Tröttheten ligger som ett lock över mitt huvud.
Detta märks inte bara på mig utan även på mina klasskamrater, alla eleverna på skolan och även vissa lärare.
Tröttheten har ifrågasatts av oss alla och Linda satte orden till det
Lägtar-efter-sommarlov viruset.
Så ligger det nog till.
Inget lov har vi haft sedan i Augusti när skolan började och det börjar märkas att vi inte fått vila våra hjärnor.
Det händer med andra ord inte mycket eftersom hjärnan lagt ner all verksamhet som inte är tvingande.

Sprattlarn visade ny kunskap på dagis idag dock.
Hon kunde namnge sina kamrater bara genom att titta på dem på bild upptäckte jag.
Det var lite häftigt.
Hon verkar ha kopplat detta med bilder och människor.
Alltid roligt när man märker att det händer något nytt hos henne.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0