Kunde jag ju glömma..

Kunde bara glömma att få göra sista dagen på VFU:n och totalt glömma att åka till Lysekil.
Lillan har fått feber så jag har fått vara hemma idag.
Surt sa räven, Surt sa Joanne.
Men trots feber så är hon pigg.
Eller ja, hon sover iaf inte.
Utan är lite överallt och gör lite allt hon bör och inte bör.
Bara matlusten som verkar påverkas.
En liten aning gnälligare är hon dock.
Sov fruktansvärt dåligt igårkväll och natten till idag.
Jag hoppas att det är de sista två tänderna som är på väg upp som orsakar febern.
Enda fördelen med att jag blir hemma i helgen är att jag kanske, kanske kan få ihop allt som ska skrivas.
Även om jag just nu är helt lost och inte alls vet hur jag ska skriva eller ens vad.
Stackars mig och Tiili som missade en rolig helg i Lysekil.
Men hennes pappa kommer kanske förbi imorgon.
Så något vettigt händer väl i helgen ändå.
Jag som ville på grillkväll där Lillan kunde fått leka av sig och jag njuta av trevligt sällskap.
Jag som ville gå på återträffen imorgon och träffa underbara mammor och låta Tiili leka med härliga ungar.
Suck för feber!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0