Klockan 05.00

Sprattlarn har varit lite för morgonpigg ett par dagar.
Både i fredags och igår tyckte hon att det var lämplig tid att vakna vid 05.00.
Ni kan ju tänka er att jag inte höll med om det.
Igår hade jag en trädgårdsdag på dagis att ta itu med i min trötthet dessutom.
Gick fint, sprattlarn var glad och lekte och vi fick gjort det mesta innan jag vart tvungen att gå.
Mamma och Cindy kom på oväntat besök nämligen.
Syster skulle till Trollhättan och fota kattungar och mamma stannade hos mig med Vincent och Sol.
Tre barn tär på en trött Joanne.
Huvudvärk och än mer trött.
Kändes igår som om en förkylning var påväg in i mitt liv med stora kliv.
Får se hur det utvecklar sig.
Idag har jag iaf fått sova nästan till klockan åtta.
Åtta är en ok tid att gå upp tycker jag.
Så just nu känns allt lugnt och skönt.
Snart börjar sista veckan på min VFU.
Nu kommer väl den sunda stressen kicka in oxå så att jag kanske får tummen ur för att skriva mina arbeten!
Ska se om inte Peter är sugen på att komma och skriva med mig någon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0