Klart

Ja, då hade jag läraren från högskolan på besök idag i skolan när jag hade lektion.
Hon är lite negativ, men min handledare vägde upp det.
Jag överlevde och det ser ut som att jag kommer bli Godkänd på min VFU iaf.
Igår skrev vi klart ett arbete som jag tror att jag nämnde.
Nu ska jag bara försöka beta av det sista på kursen oxå sedan är det sommarlov!
Lillan ska snart hämtas från dagis och sedan blir kvällen lugn.
Hoppas jag iaf.
Igår fick hon ett raseriutbrott när vi kom hem, skulle vara skönt att slippa ett sådant idag.
Vet ju inte vad de där utbrotten beror på alla gånger.
Försöker hitta orsaken, men det går inte så bra alla gånger.
Igår tror jag mest det berodde på trötthet för hon somnade rätt så tidigt, sedan sov hon ett par timmar bara för att vakna sedan och vara vaken tills jag gick och la mig.
Så det hade varit gott om hon somnade i en mer lagom tid idag och sov hela natten sedan.
Imorgon är sista dagen på min VFU och det ska hållas och rättas prov.
I helgen åker vi till Lysekil en sväng jag och lillan.
På söndag gäller det att få ihop det sista arbetet så att jag på måndag kan koncentrera mig på sammanfattningen som hela klassen ska sätta sig med. Efter det är det bara föreläsningar och plugg inför tentan som gäller.
Måtte detta gå bra nu och jag klarar mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Högst upp i Sverige

Utbrotten kan vara något så simpelt som att det var fel ordning på saken som gjordes, Oliver har haft sina oförklarliga utbrott sen oktober typ ända till idag. Jag hoppas det går över snart..

Visst är det kul när ens barn får mer egen vilja men oj så jobbigt :)

2011-05-19 @ 19:03:19
URL: http://minbebis.com/blogg/danem
Postat av: gubbfan

Självklart att du klarar dig!



Angående den lilla damens raseriutbrott, så tror jag att du har rätt att det kan vara trötthet.

Men om jag nu inte minns fel så hade en av grabbarna den egenheten att om han ville kunna göra något och då inte klarade av detta något blev han skitarg ända tills han lärt sig vad det nu var. Han var helt enkelt förbannad på sig själv för att han inte kunde.

Sedan kan ju ilskan bero på att hon är tidig i sin utveckling och redan börjar komma in i en frigörelseperiod, sk trotsålder, och då vet jag inte om du skall gråta eller skratta åt eländet.

Den perioden kan dra ut på tiden.

2011-05-20 @ 09:34:43
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0