Hoppa i vattenpölar

Idag har Tiili och jag hoppat i vattenpölar.
Jag måste köpa regnbyxor och regnstövlar så vi kan hoppa i massor av vattenpölar i sommar!
Det är ju tokkul!
Detta skedde när jag hämtade Lillan från dagis.

I övrigt har Peter, Erika och jag suttit och skrivit arbete hela dagen.
Ett arbete klart, bara ett arbete och sammanfattningar kvar innan det är dags för salstentan.
Imorgon får jag besök från högskolan när jag ska hålla lektion.
Är faktiskt nervös för det.
Hatar att bli bevakad när jag ska prestera.
Min LUV har jag ju vant mig vid att ha i klassrummet, men detta blir något annat.
Upp tidigt imorgon och sedan är det bara fredag kvar av min VFU-period!

Kommentarer
Postat av: gubbfan

Det fina med att ha små barn omkring sig är att man får göra sådant som vuxna inte får. Man skämmer ju inte ut sig som vuxen. Man kan ju alltid för sig själv och andra skylla på att man har barnet och måste delta.

Vet vuxna som med förtjusning lånar små barn bara för att få en chans att åka kana eller gunga.

:-)

2011-05-20 @ 09:38:01
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0