Gått bra

Höll första lektionen idag.
Det gick bra även om det självklart hade kunnat gå bättre, men jag är ju där för att lära mig och vad är utmaningen i att lyckas direkt?
Nu dröjer det tills på fredag innan det är dags igen.
Innan dess så ska jag ha en lugn observerardag imorgon innan jag tar med mig liten och åker till Lysekil.
Sprattlis ska sussa hos sin mormor och jag ska kila ner till Old House för första gången.
Ogge ska spela där och det vill jag ju såklart inte missa!
På kvällen imorgon kommer Lillans pappa hem oxå, så får se om han orkar komma ner och säga hej eller om han går och lägger sig.
Oavsett vilket så ska vi ses på Torsdag.
Det är ju huvudsaken eftersom Tiili då kommer vara med ;)
Börjar faktiskt bli lite smått nervös inför detta.
Även om vi pratats vid mer än någonsin nu när han varit borta så har vi ju faktiskt inte setts på väldigt länge!
Fredag är det tillbaka till VFU;n igen och sedan är första veckan gjord på praktiken och det är bara två kvar, känns som om tiden kommer flyga förbi och jag inte kommer hinna med hälften av det jag borde göra.
Men för att säga som jag brukar:
Det löser sig - På ett eller annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0