Spontant

Igår kväll kom Lina upp för att vi bestämt att vi skulle ta en fika.
Vips blev en fika utgång.
Hoppsan så det kan gå.
Barnvakt blev ordnat och helt plötsligt vart jag full och glad.
Så kan det gå på en fredags eftermiddag.
Längesedan jag gick ut så spontant.
Är mycket glad att Lina drog ut mig på detta!
Vaknade i morse och trodde först att jag fortfarande var full, men rätt snart insåg jag att det bara var bakfyllan som gjorde att det kändes så.
Låg och drog oss ett tag innan vi hämtade barn och gick för att äta pizza.
När jag skulle hämta henne ville hon inte alls gå med mig, så misstänker att hon hade det mycket trevligt och bra haha.
Vi kom hem rätt sent på dagen idag.
Fick mig en promenad hem dessutom som var välbehövlig, den hjälpte till att sopa bort en del av mitt bakrus och nu funderar jag på om jag ska orka laga lite mat och äta för andra gången idag!
Minns inte sist det hände haha.
Hade en toppen kväll igår och idag har jag fått sitta och bara mysa.
Med Ogge dessutom, så bra det kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0