Solsken

Trött som skam när jag vaknade i morses.
6 timmars sömn vart det inatt och ändå tröttare än jag var dagen innan när jag bara hade fått 3 timmars sömn.
Så kan det ju tydligen bli.
Lämnade Lillan på dagis  och åkte upp till min syster.
Så jag har suttit på hennes altan i solen och bara varit i flera timmar.
Borde ha skrivit en opponering till skolan imorgon, men blir att göra det ikväll istället.
Ville passa på att se solen lite, känner att jag behöver det.
Behöver lite D-vitamin och lite pepp.
Så ikväll blir det skola igen.
Ska även in till skolan imorgon så blir nog inte så mycket sömn inatt heller antagligen.
Men jag har njutit av solen idag!
Såg även min andra fjäril för året när vi var påväg ner till dagis i förmiddags.
Det går mot sommar.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0